Lonely!

Usch vad jag känner mig ensam.. min älskling är iväg på kick off
med styrelsen i mälekon där han sitter med, och han kommer inte
hem förrän imorrn eftermiddag. Herregud jag ska sova själv i vår
lägenhet för första gången :S Det där med att bo själv det är nog
ingenting för mig :P

I fredags började som sagt en ny kurs, och nu på fredag är det bara
3 veckor kvar tills vi har tenta i den kursen, + att vi ska hinna klämma
in att skriva ett PM-arbete under den tiden och ha seminarie.. + massa
föreläsningar.. inte så kul att boken är på engelska heller när jag suger
på engelska =/ meeen det är bara att bita ihop.. har iaf kännt mig
duktig igår och idag för då har jag suttit i skolan från 9.30-15.30 sen igår
tog jag mig till friskis runt halv 5 och tränade och idag tog jag mig till
ishallen vid halv 5 och var tränare.... imorrn blir det ett träningspass för
mig igen.. känns bra det här att äntligen vara igång igen =) Sommaren
2010 här kommer jag ;) haha



Nej men man kanske skulle ta och ta tag i disken nu då och sen gosa
ner sig i soffan och se veckans avsnitt av gossip girl =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0