Måndag igen!

Hallå hallå.. blir inte mycket skrivet här inte... tror jag ska lägga ner
denna blogg men nu skriver jag lite bara för att det är roligare än
att ta itu med pluggandet som jag egentligen måste göra.

Helgen har varit otroligt lugn och skön =) blev tv myskväll i fredags
med idol och marabou of course. I lördags blev det lång sovmorgon
och sen bio på eftermiddagen med mamma, hon va näst yngst där
så då fattar ni kanske vilka som går på bio 15.00 haha.. men åhh så
bra filmen va iaf, vi såg flickan som lekte med elden.. nu bara längtar
jag efter 3e filmen som har premiär i november... det kommer många
bra filmer nu alltså.. längtar också tills fortsättningen på twilight kommer =)

Lördag kväll bjöd också på massa slapp och mys framför tvn med min
älskling.. vi åt glass och såg the bank job =)

Igår blev det också en lång sovmorgon och sen tog jag mig faktiskt
till gymmet och tränade lite.. vilket har resulterat i världens träningsvärk
idag haha...

Idag har vi förövrigt så gott som skrivit klart vårt PM-arbete, känns väldigt
skönt måste jag säga =) Nu får jag väl ta och tentaplugga lite då, sen
ska jag gå på ett danspass ikväll med Rebecca =)

Funderar på om man skulle boka en tid för slingning och klippning också
kanske.. mitt underhår är så mörkt :S och topparna så slitna, usch usch =/
Iaf bokat en tid för en gratis förbesiktning av min bil nu, blir bra det.

Nej plugga var det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0