Tentan är avklarad!

Men om den klaras är en annan fråga... jävla cp tenta säger
jag bara.. hur kan man göra frågor om nånting som står i
en underrubrik till en underrubrik i en liten punkt i en bok som
nästan är 700 sidor lång? ja de är vi många som undrar.. men
det kan nog finnas lite hopp om ett godkänt iaf, återstår att se..
nu ska man ju bara vänta i sisådär 3 veckor på svar.. alltid lika
kul.

Just nu känns det så himla skönt iaf för jag tänker inte plugga
förrän på måndag! Imorrn och vi i och för sig upprop i nästa
kurs, men tänker inte börja läsa i nästa bok förrän på måndag..
har i och för sig inte ens fått den än så kan inte börja haha men
det borde komma imorrn =)

Nu ska jag bara slappa slappa och slappa resten av dagen.. ska
kolla ikapp alla serier jag inte hunnit kolla på .. börjar nog med
gossip girl =) kanske klämmer in lite träning i allt serietittande
också.. vi får väl se =)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0