Tråksöndag!

Usch idag har det varit en tråkig dag och min bil mår inge bra =(
Stackars bilen, men pappa ska fixa så den ska få komma till bildoktorn
snarast möjligt! Vi som skulle storhandla idag, usch vi kommer få cykla
i regnet till affären.. man blir lite bortskämd och bekväm när man har
bil faktiskt.. så himla lätt att bara sätta sig i den och köra iväg.

Hattfesten var iaf väldigt kul och jag lyckades till sist fixa till min hatt så
att den såg lite mer speciell ut än bara en vanlig hatt =)





Tyckte Marcello hade en riktigt grym hatt också =)

Och min älskling såg ut som en riktig nörd i sin hatt, men jag älskar
honom mest av allt ändå =)


Nu ska jag fortsätta pluggandet lite grann..
Puss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken läckerbit;)

2009-10-11 @ 20:03:58
Postat av: emilie

Äh alla 3 är ju riktiga snyggingar, mums! haha

2009-10-14 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0