Välbehövd sovmorgon!

Sov ända till kl 12 idag, var himla längesen jag gjorde det sist.
Var verkligen skönt och verkligen välbehövligt efter allt plugg
och alla tidiga mornar den sista tiden..

I fredags hade marcello födelsedags fest som vi var på och sen
blev det kåren en sväng.. innan det grillade vi med våra grannar..
sen igår morse var det bara att gå upp och ta sig till ishallen och vara tränare..

Sen fick jag äntligen träffa min älskade mamma som jag inte hade träffat
på en hel månad.. gud jag har aldrig vart ifrån min mamma så länge i hela
mitt liv. Trevlig var det iaf, jag hjälpte henne att laga mat och så hade hon
bakat en cheesecake till efterätt.. sjuukt god är den =)

Sen skulle jag och min älskling se en film men det slutade med att vi fick
avbryta efter halva för jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna.

Därför var det himlans skönt att jag fick sova imorse.. älsklingen åkte iväg
till jobbet också så jag fick hela vår stora sköna säng för mig själv =)

Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma.. sen blir det ett träningspass =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0