14 september 2009

Haha kom inte på nån bättre rubrik :P

Äntligen frisk snart.. hoppas på att kunna börja träna igen om
nån dag.. har tjatat om det så länge nu men de har aldrig blivit av..
först visste jag inte vart träningskortet tog vägen i flytten, och när
jag väl hittar det ja då blir jag sjuk.. men men snart är jag fit for fight
igen!

Filmen i fredags var helt okej bra tyckte jag =) I lördags hade jag
världens slappdag och låg bara inne i soffan hela dagen och kurerade
mig.. på kvällen sen blev det middag och film hos Isabelle, mycket
trevligt =)

Igår var det också slappdag som gällde.. jag och älsklingen gick inte
upp förrän halv 1 =) sen på eftermiddagen blev det en prommenad
med Emilie och det blev även fika på Waynes =)

Imorse hade vi föreläsning i eskilstuna.. riktigt intressant var det idag
faktiskt! sen hem och laga lunch, pasta med tonfisksås, jag börjar lära
mig det där med att laga mat ;)

Sen iaf satt vi lite med vårt PM-arbete vi ska skriva, jag, Wiveca och
Johanna... men det är inte det lättaste när man knappt får nån information
om vad arbetet ska gå ut på .. men det löser sig..

Nu har jag slappat för länge igen.. ska fixa med lite middag nu, kassler i
ugn med mammas special chilisås =) sen ska jag faktiskt plugga lite...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0