Ett hjärta <3

När jag kom hem nu på kvällen, trött efter att ha skrivit på vårt PM
i flera timmar, fick jag genast mer energi när jag såg att min älskling
hade gjort och lagt ett litet hjärta till mig på min plats vid vårt matbord,
så gulligt =)

Hade verkligen tänkt träna idag men klockan hann bli alldeles för mycket
innan jag hunnit laga mat, äta och diska.. hoppas på att hinna imorrn men
vi kommer behöva sitta länge med vårt PM imorrn också tror jag .. jaja,
senast på onsdag får det ske iaf! Blev iaf lite motion igår, gick 5an på
björnön med Emilie =)

Fick idag reda på att vi kommer få vänta till i mitten av oktober med att
få målat.. blää säger jag bara, jag vill få allt klart och fint precis nu!!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0