Godis är gott!

Ligger för tillfället i soffan och moffar i mig massa godis, i like =)
Lyssnar på massa skön musik gör jag också, och kollar runt på
Internet efter massa saker jag vill köpa, men som jag egentligen
inte behöver haha.

Har inte hänt så mkt de senaste dagarna.. va på kräftskiva i onsdags
iaf, det var trevligt och min älskling va så duktig och spela och så
var det allsång =) Annars har vi jobbat på med vårt PM-arbete i skolan
och i torsdags satt vi ända till 21.00!!

Imorse var jag i ishallen och var tränare mellan 08.30-10.00 .. sen blev
det en sväng på stan med Kristofer, men vi var duktiga och höll i
pengarna båda två.. men det kliar verkligen i mina fingarar nu efter att
få shoppa massa massa vill jag lova! blir iaf sthlm i november =) men
så länge kan jag inte hålla mig :P

På eftermiddagen idag blev det en sväng till ängsö för oss med mina
syskon, pappa och hans tjej.. där grilla vi och hade det mysigt i solen,
vilket underbart väder det var idag!!













Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0