Ny säng!

Lite dålig uppdatering här va.. elbafesten i lördags var iaf grymt
kul =) Annars har jag kännt mig riktigt krasslig de senaste dagarna =/
Idag har jag haft riktigt ont i halsen och sov till och med nåra timmar
på eftermiddagen.. hoppas verkligen jag piggnar till snart!

Igår köpte vi en ny säng, en 160 :D oj vad skön den är =) men att få
upp sängen för trappen var ju inte det lättaste.. älsklingen och philippe
försökte i säkert 20 minuter innan vi bestämde oss för att ta in den över
balkongen.. tur att vi hade snälla grannar som hjälpte till!

Men nu vill jag för sjutton att vi ska få målat!!!! snart målar jag själv
alltså men vi har typ 50 hål och fula märken efter hyllor och grejjer..
imorrn blir det klagomål vill jag lova!

Har precis kollat på idol, Andra avenyn och Riverside nu.. kul att alla
mina serier börjat igen :D Serienörd som man är :P

Nej nu ska jag mysa med min älskling, blir föreläsnings i eskilstuna
imorrn bitti igen, sen finsittning på kvällen =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0