Träningsvärk!

Herregud vilken träningsvärk jag har idag! men så blir det
om man inte rör på sig på en hel sommar hahaha :P

Har legat i vår soffa hela dagen idag och läst o läst, har till
och med läst ut controllerhandboken nu som vi ska ha tenta på.
Nu återstår bara att plugga på gamla tentor och få in allt i skallen,
vilket nog är lättare sagt än gjort. Ska göra mitt bästa iaf, som
alltid.

Jag blir tokig så mycket jag längtar efter att få målat här hemma!
Jag vill verkligen att vi ska bli klara med hela inredningen. Vi har
iaf satt upp vår bokhylla nu för vi orkade inte vänta en månad till
med att göra det.. det blev snyggt iaf, vi ser garanterat smarta ut
med alla våra skolböcker vi har tillsammans =)

Nej om jag skulle ta och pallra mig iväg till affären nu kanske..
lockar dock inte så mycket när jag hör att det regnar ute... men
de kan väl va mysigt det också, bara det inte börja spöregna...
när jag kommer hem ska jag iaf laga mat och sen kolla på idol och
sen blir det lyxfällan och då har min älskling kommit hem från jobbet
också så vi kan mysa tillsammans framför det. =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0